Montserrat, Via Serrat Torras, 110m, V/A2e

Aquest cap de setmana ha estat festiu...aniversari d’en Pere el divendres a la nit....i dissabte pluja (pastís recepta de la Gemma!) .......diumenge a migdia teníem una festa de retrobament amb la colla de Pallejà (paella per tots!!!!) i per tant sols podíem fer una matinal.....la via escollida va ser al Serrat-Torras al serrat dels Mullapans. Així que a les 9:00 ja estem al bar de Monistrol amb en Pere i la Lu..i la inesperada visita de’n Blai que ve a dir-nos bon dia!
Aproximació, la vam fer des de Monistrol de Montserrat, direcció al Monestir, i a l’alçada del camp de futbol, a l'esquerra surt un camí que resseguim fins al final, on hi ha la caseta de l’aigua del Monestir....d’aquí pujarem per les escales fins que s’acaben!!!uf!!! ja veiem al davant la via!!!ara hem de buscar, casi a la vertical de la via, una fita i un caminet desdibuixat fent el javalí arribarem a peu de via.......
La via en si no te massa secrets.....equipada amb parabolts de 10mm, 8mm, i un clau, de totes maneres nosaltres vam utilitzar el linkam vermell(podria servir el camalot 1) al primer i al darrer llarg.....i també estreps!

Llarg 1: (V/Ae 25m) : sortirem en placa per anar cap a la dreta en travessia fineta a buscar una fissura, on iniciem l’Ae, i un clau una mica fotut que mira cap a baix....
fins que saltarem a la placa de la dreta, on tornem a anar en lliure per entrar en una bona feixeta on hi ha la reunió. Aquí veiem al Pere iniciant el primer llarg i l'Antxi ja amb l'Ae...
Llarg 2 (V/V+ 25m): el llarg més guapo de la via, recte amunt, sense manies...bon canto i roca molt bona!
Llarg 3 (IV+/Ae, 30m): sortim cap a l’esquerra a buscar una fissura blanquinosa (podrideta) fins sota del sostre que farem en artificial (4 passos crec recordar)...
...i sortida en lliure molt aèria! amb una bona vista sobre la reunió i el llarg anterior on la Lu s'ho va treballar la mar de bé! Arribem a reunió amb xapes molt ennegrides per l’edat.....
Llarg 4 (IV+, 20m) recte amunt, una rampeta, i després superar un petit mur de 3 metres, trobarem una reunió i una corda veterana que tira amunt....nosaltres vam fer reunió al parabolt que hi ha al capdamunt d’aquesta corda.....
Descens....tot i que es pot rapelar la via, i desfer camí crec que es més recomanable anar direcció al Monestir fins trobar el camí de l’aigua per on retornarem al cotxe....

Una bona activitat per una matinal! Molt ben assegurada, rapida i amb poc compromís!!! amb bona companyia...
A les 14:00 ja estem a Pallejà, agafant els pastissos i a buscar la paella!!!

Realment el pastís fa una pinta brutal ! De quina pastisseria és ?

I ara no em vinguins amb històries que l'heu fet vosaltres i coses per l'estil....

Raquel ha dit...

Això és un cap de setmana ben aprofitat i variat!! Je, je... Per cert, podríem canviar la trobada de la birra per una amb un pastís d'aquests?

antxi ha dit...

Fe d'errates:
El camí d'aproximació surt a l'esquerra i no a la dreta!!!!
dislèxic!!!!
I el pastís... que dir.... encara recordo el gust de les 3 xocolates... buf!!!!

Ep!!! Joan!!! que les receptes de la Gemma estan molt ben explicades!!! fa la feina més fàcil!

Raquel! llestima que podia haber posat alguna foto de la paella..que no se que era millor! El dia que quedem per anar a la cinglera de la to també farem un pastís!!! Joan, a recuperar-te!

Ups!!! Antxi...ho sento....recorda que vam anar i tornar pel camí i a la tornada el teniem a la dreta...je je je!! excuses!!! ara ho arreglo!

PGB ha dit...

Llorenç i Antxi! Demà (divendres) baixo a passar el finde als Ports!!! El meu mbl és el 654066488, si voleu quedar per fer petar la xerrada i escalar una miqueta no dubteu a trucar! ;D

A veure si hi ha sort i us enganxo per la zona :P

Una via per disfrutar! vaja cordades més bloggers que vau fer.

Gemma ha dit...

Uau, us ha quedat espectacular! I gràcies per la bona propaganda que em feu, estic molt contenta :)
Aquest pastís sempre triomfa, és un vici pels bojos de la xocolata, oi?

Trobo que vau passar un diumenge molt ben aprofitat, entre la matinal a Montserrat (la via es veu xula, me l'apunto!) i la celebració amb paella i pastís...

PGB!!! anem tard! quan vas enviar el missatge ja estavem a Horta! de totes maneres ens vas trobar al bar Grau! evidentment fent unes cervesetes! que eren festes majors! a veure si la propera vegada avises abans! i podem fer alguna escaladeta junts!

Jaume, es una via per passar un dia agradable sense massa maldecaps ni riscos... on pots marcar bé els horaris! i si que va ser una jornada molt bloguera!! a veure si algun dia en fam alguna altra més multitudinaria!

Gemma! el pastis bonissim! va trionfar molt! ja n'hem fet 3 de la teva llista i de moment tos han trionfat moltissim! moltes gracies a tu per les teves receptes!!

Bones!!

ja veig que heu sobreviscut a les festes!! felicitats!!!

una bona via si!! per patir poquet... i disfrutar de la bona companyia!!

ahh i la foto.. genial!!! amb el tren de fusta radera molt en l'esperit del dia ;))

una abraçada!!

Xavi ha dit...

Hola família!
Encara que no us deixi gaires piades, us he anat seguint les vacances; quin fart de pujar pedres!
Per cert ha quedat força bé el canvi de look del bloc.
Records!

Em va saber molt de greu no poder venir a la festa em feia molta il.lusió de coneixer als Bloggers amb els que he intercanviat tans comentaris. Després de veure el pastis ummm el que em vaig perdre.
La via de la roca del Corb, enhorabona, és molt maca.

Lu!!
les festes les hem superat pels pèls!!!

si haguessis vist l'Antxi a primera fina a l'encierro!!je je je!!

cert que la via es per passar una mitja jornada d'escalada tranquila...a veure si en fem una de jornada completa!
Ep!! el tren de fusta!! no vaig voler posar cap referencia! no fos cas que em fotin fora de casa!!!je je je

Xavi! m'alegro de veure que encara segueixes per aquí! es troba a faltar el teu blog i les teves ressenyes tant currades!!!El tema del canvi de look es sobretot per ordenar una mica tota l'informació..encara queda algun retoc per fer!

Mingo! cap problema! ens veiem en la propera, a veure si algun cap de setmana fem alguna coseta...parla amb el tutusaus, que se que hi tens bastant contate, que amb ell si que ens truquem habitualment.
La via, tot i ser maca, m'hagués agradat amb uns metres més..la roca sorprenent, pensava que seria pitjor! i tot el contrari, es bastant bona.

Pekas ha dit...

juerrrrrr... aquesta si que m'atrau una mica més.... me l'apunto... :-))))))))